Sunday, May 17, 2009

ada internet akhirnya...

lama bebeno aku x online.leceh klu guna org nye line ni.kejap ada,lama xde.bkn aku x nk ada line sendiri.aritu aku dh apply tm streamyx.korg imagine sendiri la...aku apply bln 12,2008.diorg approve application aku tu baru bln lepas (16/4/2008).aku igt lg date nya sbb time tu aku g kedai tm utk terminate phone line aku.fedup aku laki bini tunggu moderm x sampai2.phone line pn teruk line nye.jap ada..lama xde.haha...igt nk lyn celcom broadband la..tp duit x cukup lg.tunggu la nanti..

aku ni baru lps print out cover depan exam paper utk mid sem next week ni.tiz time aku wat paper PJK(Pendidikan Jasmani & Kesihatan).nk muntah gak tgk nama2 kelas yg banyak ni.last week aku dh setlekan staple exam paper bdk2.sumer skali ada 750 set.setiap satu set ada 3 keping kertas.banyak kan?utk pengetahuan semua,dlm byk2 sekolah aku belajar or mengajar,sekolah ni la paling banyak kelas dalam 1 tingkatan.form 1 je ada 22 kelas,form 2 ada 21 kelas.form lain aku x berapa nk igt coz sekolah aku ada 2 sesi.aku tau psl sesi petang je sbb aku mengajar dalam sesi ptg.

kadang2 aku rasa bila aku jd cikgu ni aku jd semua.cthnya time exam ni,aku yg buat soklan(pengarang buku),staplekn kertas soalan tu(kerani),kena asingkan kertas ikut kelas & bil pelajar(kerani),jaga diorang exam(pengawas peperiksaan),kena pulak masukkan markah pelajar dalam komputer(kerani IT),hantar result kt parents(kerani),kena complete kan buku adab students(guru).haha...ada akhirnya guru tu.belom lg aku citer pasal hari kantin.aduh....kena jd bisnesman,akauntan n mcm2 lg.letih tp seronok coz bole jd mcm2.apapun aku bersyukur coz aku ada keje yg bole wat aku survive dlm idup ni.alhamdulillah....

banyak lg aku nk cite tp masa dh time.dh janji ngan hubby nk g s.alam.kena bersiap.jumpa lgi next time.salam....

No comments:

Post a Comment