Tuesday, April 23, 2013

post 2 taun skali

sesajer search nama sendiri kt google..tup2 kuar lak blog aku ni yg dh lama x bukak.hahaha..aku pn dh lupa aku ada blog.truk..truk..seronok jugak bila baca citer2 lama aku yg x brapa byk dlm blog sendiri ni.lebih kurg cm diari gakla blog ni ek.cuma yg ni org lain bole baca tp aku rs xde sapa pn yg akn baca blog aku sbb aku x penah promote kt org pun.

aku bkn suka menulis pn sbb tu mkn taun aku nk tulis new post dlm blog ni.klu berckp pn aku perasan susah aku nk tarik perhatian org utk dgr ckp aku.sbb tu susah agknya students aku nk dgr kata aku.klu jd jurujual sure rugi towkey yg gaji aku.sbnrnya sblm menulis ni kena byk membaca.aku ni jarang sgt2 membaca sbb tu payah nk suruh menulis.apa yg aku merepek memlm ni tah..

k la..cuba lg esok.hahaha...

No comments:

Post a Comment