Tuesday, March 20, 2012

akhirnya..

dh bertaun x lyn blog.klu tgk last post tu dr taun 2009 kot.time ni la najla br nk jd.najla iffah syahzani akhirnya lahir pd 24.4.2010.berat 4.03 kg.confirm ank aku tu.hahaha...alhamdulillah,lps 2 taun kosong akhirnya allah makbulkn doa aku utk timang cahaya mata.sekarang ni dia nk msk 2 taun dh.punyala lama aku x lyn blog.hahaha..klu ada kesmpatan igt nk uploada gamba dia nnt.skrg blom pandai sgt lg.dh lupa lgsung psl blog ni.

br seminggu aku duk uma aku sndri.maksudnya uma yg aku beli guna duit loan kerajaan malaysia.sblm ni aku dok menyewa byk uma dh sbb pyh nk crk umka sewa kt cni.aku dh pn pndh ke perak pd taun 2010.lps je abis pantang bersalinkn najla.trus carik uma utk dibeli sbb tensen carik uma sewa yg mcm pisang goreng panas kt sini.sain agreement taun 2010,dpt CF 2011,dpt duk 2012.lama gk menunggu.sblm duk uma ni dh 2 homestay n 2 uma sewa aku duk sepanjang bln jun 2010 tu smpai bln lepas.penat2..asikla pindah jer.mujur najla ril;ek jer walaupn asik pndah2 uma.

adoi..dh penat la.lama dh x mengarang citer.sambung next time la.nk tido...babai..


No comments:

Post a Comment