Friday, July 24, 2009

cherating...i'm coming..

lama betul rasanya aku dh menulis dlm blog ni.la ni,aku tgh duk bilik 107 kt residence inn,cherating ni.ikut kilang abi (Jord Malaysia Sdn Bhd) wat family day kt cni.so arini aku terpaksa la amik cuti.bagus sggh tempat ni,dlm bilik pn ada wifi.senang,xyh kuar2 bilik.bole lpk ngn abi skali.td gerak dr uma dlm kol 3.30 ptg,smpai cni kol 7 lebey.xdela jauh sgt...tapi boring dok lalu highway MTD tu.xde pemandangan kampung2,pekan2 n kebun2 org.sume utan yg x brapa nk jadi.
td baru je abis dinner diakhiri dengan karaoke.tp sumer org dh x sabo2 nk mandi swiming pool,last2 tggl aku,abi n beberapa geng abi yg tggl layan lagu2.kitorg nyanyi...kitorg dengar sendiri.nasibla...
esok pepagi katanya ada games.cam sukaneka la.biasal..benda wajib dlm family day mana2 pun.tp aku x join kot...maleh la....ni pun dh ngantuk ni.tido dulu la...bye...

1 comment:

  1. sesungguh hidup ini satu perjalanan yang singkat dan teratur,manakan bisa kita melupakan satu destinasi yang kita lalui,yang membawa satu dalam sejuta kenangan yang terindah dan kenangan pahit bak kata pepatah tempat jatuh lagi kenang inikan pula tempat bermain,sesungguhnya pertemuan dan perpisahan itu kita yang merancang yang menentukan hanyalah ALLAH sesungguhnya dialah maha mengasihani lagi maha penyayang,

    ReplyDelete